Högskoleprovet

Hann aldrig skirva igår. Efter jobbet blev det en springtur och sedan åka och handla lite smått och gott. Snabbt slänga i sig lite mat och sedan iväg till Rosie. Blev inte kvar så länge, med tanke på att jag skulle upp idag. Idag har jag gjort högskoleprovet och det gick åt hellskotta. Började med att jag stängde av klockan, så det blev lite extra stressigt. Sen så är det himla svårt, man blir så sjukt trött när man inte är van vid skolan;) Som tur vad hade jag mina änglar där, Anna, Larsha, Emma och Dick. Så det gjorde dagen mycket bättre. Nu är det bara invänta besked och bli besviken;)

Ikväll ska vi inte göra något, laga lite mat och bara ta det lugnt. Orkar inget annat idag!

Ha en skön helg!

                                           Take care/H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0