Höst

Hej hopp!
Nej har inte sovit så länge idag, har nämligen varit ute på en promenad i regnet med mina vänner. Tanken var att vi skulle ta lite fina höstkort, men det regnade. Blev en promenad iaf och Emma hade med sig kameran, så lite kort blev det:) Dock är det väl såhär våran höst brukar se ut, den bistra sanningen.

Blev sjukt sugen på en riktig kamera när jag fick gå lös med Emmas systemkamera, men det får nog vänta.
Nu sitter jag med mitt underbart varma kaffe och har precis bäddat rent i sängen, väntar på min tvättid. Tvättkorgen är överfull så ska bli skönt att få det gjort. Annars har jag inga planer för dagen, bara att jag ska tillbringa den med min kärlek.

Här kommer någa av bilderna från morgonen





















Tack flickor för en mysig promenad:)

                                                 Take care/ H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0