Måndag

Idag när jaga vaknade var tanken att jag skulle ut och springa. Men när jag gick upp för att äta lite frukost (måste det annars orkar jag inte!) så lockade sängen allt för mycket. Okej det är inte allt, har börjat må väldigt dåligt det sista och nu slog det till igen. Mår illa och får krmaper i magen. Är ofta nära att spy, sen mår jag allmänt konstigt. Nej jag är inte gravid, för er som tänker föreslå detta;) Men det går säkert över, är något virus som ligger och lurar. 
Nej men så efter frukosten så la jag mig i sängen och sov fram tills nu. Ikväll väntas jobb, så idag får jag inte ett piss gjort:/ Men utvilad är jag iaf, alltid något.



Ha en härlig dag!
                                                           Take care/H


Kommentarer
Postat av: Adela Karlsson

Tycker mycket om det du skrev! Trevligt att se lite schyssta saker och inte bara det generella sakerna som man kan läsa om hela tiden. ;)

2010-11-29 @ 13:09:53
URL: http://jade.se/reseguide/phuket

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0