Onsdag

Hej hopp gummi snopp!
Idag har jag jobbat och haft personalmöte, sen direkt efter det så stack min kärlek och jag ut i spåret. Blev bara en 5 km, men det fick duga idag.
Efter det kilade jag förbi Larsha med en klänning hon skulle låna. Hem och duschade en snabbis och sedan åkte vi iväg och hämtade min bänk, som jag hade beställt. Så imorgon när jag är ledig, har jag lite att pyssla med.
Ikväll ska jag mysa hela kvällen och kanske kika på en film.



Ikväll är det Berg flyttar in med, missa inte det!

                                                

                                                 Take care/H


Kommentarer
Postat av: Lina

vad hittar man en sådan bänk?? Har letat länge..

2010-10-14 @ 17:08:02
Postat av: Hannah

Denna är köpt på Jysk, finns även i svart:)

2010-10-14 @ 20:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0