Söndagsfrukost

Idag när vi vaknade så gick vi och köpte nybkade frallor och lite annnat gott, till fruskost. Tog en lång frukost och kollade på Frozen . Usch jag kommer aldrig mer att åka skidor, isåfall tar jag bara knapp och ankarlift!
Idag så ska Dick fira mig och jag har äntligen fått reda på vad han har hittat på. Vi ska till ett spa som ligger ute i sandhem, som tydligen ska vara väldigt mysigt enligt många. Ser jätte mycket fram emot det!
Nu får ni ha en skön sista dag på helgen:)





                                                Take care/H


Kommentarer
Postat av: Haval B Aziz

Halloj, vad hittar du på för skojs?,puss puss

2010-10-03 @ 15:28:01
URL: http://havii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0