Friskis

Efter jobbet idag så skulle jag ju träna. Men jag slutade visst tidigare idag än jag trodde. Så jag hann med ett bankärende innan, as bra att jag äntligen fick tummen ur.Tränade ett jätte kul step pass med Viccan, trodde det skulle bli sjukt jobbigt idag. Men istället så hade jag så mycket energi, att jag inte ville att passet skulle ta slut. Efter detta underbara pass, så åkte jag hem och rensade bland massa räkningar och annat. Så nu är det också klart, ibland har man sina energi-för-allt dagar.
Haha usch vad jag låter sådär pigg och check, ska genast sluta med det haha.
Kvällen blir till att tillbringa endast med min underbar pojkvän.
Nu ska vi hitta på något att äta:)



                                   Take care/H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0