Home

Haha hade fått en komentar om att jag kanske är gravid, för mitt magont igår. Haha kan lova att du inte är den första som frågar, men NEJ! Jag är INTE gravid, även om det kanske ser ut så;)

Godmorgon föresten:)
Idag och imorgon är jag ledig, för jag ska jobba i helgen.
Så idag ska jag ha en mysdag men min vän Anna. Vi ska göra stan idag, kika på en eventuell TV bänk till mig osv. Men ska låta henne sova en stund innan jag terrar henne:)

Ett litet tips såhär på onsdagsmorgonen.
Om man är sjukt trött på lägenheten eller sitt rum, och bara vill kasta ut allt genom fönstret och kräkas på det.
Möblera om lite och köp kanske lite nya kuddar eller ljuslyktor. Det kan lyfta ett helt rum, och behöver inte kosta allt för mycket. Inte lika mycket som att köpa allt nytt iaf:)





Så här ser min lägenhet ut nu, är supernöjd. Är inte helt klar än, men det hoppas jag bli ikväll.

                                     Take care/H


Kommentarer
Postat av: Emma

Fint fint ju!! Bara en ny ljuslykta kan göra under ;) Njut av dagen.

2010-09-29 @ 11:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0