Huvudvärk

Som sagt har jag världens huvudvärk. Det blir bara värre och värre och det börjar gå ut i ena örat och ner i halsen. Så jag stod inte ut att jobba, så fick gå hem. Nu sitter jag här och vet inte vad jag ska göra. Kan inte kolla på TV, tål inga ljud just nu. Läsa går inte, för då måste jag anstränga mig. Nej finns inte mkt att göra, så får väl krypa ner i soffan och vila mig. Måste bli bra tills imorgon, då jag och tjejerna ska ha sleepover:) Vara uppe hela natten och kolla på film, så ska dom sova här, iaf Emma och Anna.
Nej nu ska jag lägga mig ner och inte göra något.
Hörs sen!



Här är tavellisten jag satte upp i hallen igår:)



                                        Take care/ H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0