Lördag morgon

Godmorgon! Vaknade för en stund sen och strax därefter ringde Larsha. Vi pratade om allt mellan himmel och jord, men mest om kvällen. För ikväll ska vi tjejer nämligen ut och äta, för att fira oss alla. Vi fyller alla så tätt, så vi firar alla på en och samma gång:) Sen därefter kan det nog bli några drinkar och lite dans:)

Igår kväll efter att min älskling och jag varit på A6 ringde mami. Så då fick vi ovänat besök, som kikade på idol och åt med oss. Mycket mysigt:)
Nu ska jag göra lite lördagsfrukost till oss, vill få in det som en vana. Går dock inte de helgerna när jag jobbar, men i övrigt.

Köpte dessa igår på a6, tänkte inviga dem efter frukost.



Take care/H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0