Lördag morgon

Vaknade klockan nio idag, av mig själv. Så gött att komma upp i tid men ändå vara utvilad. Gick upp medans min fina låg kvar i sängen och drog sig. Så lagade jag pannkakor till frukost. Inte för att han tycker om frukost, men pannkakorna kunde han inte motstå. Blev en mysig lördags frukost, innan han kilade iväg till frissan.

Nu ska jag börja göra mig iordning, ska först åka och köpa ett cykellyse till mig. Sen bär det av hem till Dalle, Dicks jobbarkompis. Efter det drar vi vidare till Kinarps arena. Idag blir det Hockey!!! HV:s premiärmatch på hemmaplan. Den förra matchen slutade ju inte så bra, men hoppas på bättre resultat för gubbarna på hemmaplan.
Efter det blir det bio mys med goa människor. Men hoppas jag hinner uppdatera ett par gånger till idag:)





                                                     Take care/H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0