Nostalgi

Jag slapp gå ända till hemmakväll, Dick kom hem under lunchen och tog den med sig på tillbakavägen. Efter Dicks och mitt lilla lunchande så satte jag på Lilla sjöjungfrun , hur bra är inte den?! Den har varit min favoritfilm hela livet.. Så efter min lilla nostalgitripp gick jag och handlade och sedan hämtade jag Mammas present som jag ordnade med igår. Den är köpt på Olgas hus, kan dock inte säga vad det är för ibland kikar även mamma in här.
Åh det känns nästan lite som en bit av himlen när man går in där. Finns så mycket fint, skulle kunna bo i den affären!! Ett stort plus är att tjejerna som jobbar därär urgulliga:)

Nu ska jag lägga mig och läsa en bok, innan Dick hämtar lite grejer för kvällen. Ska pussa på honom en massa, för han ska nämligen sova hemma hos sig inatt. Haha ja det händer inte så ofta men jag ska ju ha tjejkväll, så då får han lov att flytta på sig:p
Men han är tillbaka redan imorgon.

 

                                                               Take care/ H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0