Söndag

Idag när vaknade så gick jag upp och åt frukost. Men Dick låg kvar, så när jag ätit upp kunde jag inte låta bli att krypa ner igen. Det slutade med att jag vaknade halv två!!! Fick panik och sprang upp för att borsta tänderna osv. Känns som att jag behöver ta tag i dagen, så ska göra lite tacco nu. Senare idag ska jag hem till Larsha, ska bli riktigt kul. Har inte träffat min kvinna på mycket länge, så henne saknar jag grymt.
Nu så ska jag laga lite mat, kolla hur snygg min man är när han ska laga mat! HAHAHA



Haha han kommer döda mig när han ser detta!


                                                           Take care/ H


Kommentarer
Postat av: Lina

Värst vad han klär upp sig Dick ! Frågan är ju om det här eller din rosa morgonrock var snyggast ?! ; )

2010-09-05 @ 19:12:51
Postat av: Hannah

Haha jag vet.... Nej den är klurig, han klär ju ruskigt bra i rosa;)

2010-09-05 @ 20:05:15
URL: http://hannahbjrnell.blogg.se/
Postat av: Lina

Haha , jag kan bara instämma ; )

2010-09-09 @ 15:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0