Tisdag

Jag orkar inte mer!! Nu har min underbara förkylning kommit tillbaka, jag som hade tänkt komma igång med träningen. Nej men nu så är huvudvärken tillbaka samt att näsan rinner konstant... Imorgon har jag som tur är bara en kort dag 7-12, sen är det personalmöte. Är dock inte putt för min förkylning, fick nämligen reda på en asgo nyhet, förhoppningsvis. Men ska inte berätta för mycket, blir det av kommer jag inte kunna hålla mig. Får vänta några dagar med att berätta, är dock sjukt glad för din skull Babe.
Sem har det varit en bra dag på jobbet idag. Kan inte sätta fingret på vad det var, men arbetskamraterna gör ju mkt såklart. Man får njuta så länge man kan....

Sitter och funderar på mat för kvällen, några förslag?
Dick ska iväg och kolla på fotbollen ikväll, så ikväll är det liten egentid.

 

                                               Take care/H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0