Filmtips?

Slumrade till en stund i soffan men vaknade av en glad överraskning. Anna stod utanför dörren, med en migrän medicin. Tack gumman för att du är så snäll och söt, tror dock inte att det är migrän jag har!
Funderar på om jag ska gå till affären och inhandla lite mat, är nämligen rätt tomt i kylen. Men jag tror jag väntar på min man, så kan vi gå tillsammans iaf jag svimmar;)

Jag vet att alla älskar solen, är kanske den sista varma solen innnan den riktiga hösten kommer. Men jag hatar den idag! Det bli så ljust och den förvärrar bara huvudvärken. Får sitta här i mörkret som en annan bakis;)



Föresten, är det någon som har bra filmtips. Vi är som sagt fyra tjejer som ska kolla på film hela natten lång imorgon, och vi behöver nog lite filmtips. Alla genrer!

                                                                     Take care/H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0