Love you girls!

Hejsan! Sitter fortfarande i morgonskjortan men ska strax hoppa i kläderna, för att bege mig till jobbet. Idag jar jag hunnit med lite plugg, tvätt och lunch med mami:) Men nu så gäller som sagt jobb med Zandra, ska bli så kul att träffa henne! Sen ikväll blir det mer plugg om det inte dyker upp något oväntat:)
Satt och kollade på otroligt gamla bilder och kom att tänka på, hur länge jag faktiskt har känt mina underbara vänner.
Så roligt att se hur alla har förändrats:)











Jag vet att bilderna är gamla som gatan, men de betyder så mycket för mig!
Älskar er brudar, ni är bäst!


Kommentarer
Postat av: Emma

Du är bäst =) Lovar att bjuda över er så snart jag blir lite frisk!! Puss

2011-02-02 @ 12:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0