Tjejmys

Kvällen igår var supermysig. Mat, vin, underabara vänner, kan det bli bättre? Vi åt god mat som Lina hade lagat, sen så satt vi och mös i soffan med en kopp kaffe. Dock var både Anna och jag tvugna att bege oss ganska tidigt, då vi båda skulle upp och jobba tidigt idag. Underbart är kort som jag brukar säga;)

Idag var det som sagt jobb och sedan tog jag en promenad runt munkan. Haha fast sjukt svårt att gå, men det måste ju ge mer än vanligt pga alla snö som kommit inatt. Det blir ju lite som att gå i sand, nu när dom inte skottat.

Nu ska jag hoppa in duschen och sedan ska jag vila en stund, ikväll har jag tagit lite ledigt.
Hörs snart!

Fina flickor


Anna & Anna (Larsha)


Fina Lina










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0